heerlijk - Reisverslag uit Ilha de Moçambique, Mozambique van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu heerlijk - Reisverslag uit Ilha de Moçambique, Mozambique van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu

heerlijk

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

30 Oktober 2006 | Mozambique, Ilha de Moçambique

Heerlijk samen, heerlijk eten, heerlijke palmbomen, zon, spelletjes, dhow zeilen, zwemmen, grappen maken, heerlijke vakantie... heerlijk weer wij!

• 30 Oktober 2006 - 15:54

Joop:

ik denk dat we wel een "heerlijk" netwerk rond de wereld kunnen krijgen als we maar genoeg mensen vragen. Heerlijk hè?

• 31 Oktober 2006 - 09:54

Marlien:

Lieve Jenneke
    Wat leuk om al je verhalen weer te lezen. Ik heb er nu eindelijk weer wat tijd vor nu ik zelf weer terug ben uit Suriname. Mijn co-schap/stage was erg leuk, wel anders/primitiever dan in NL. En de vakantie met mijn ouders was geweldig, veel gezien en gedaan. Geniet nog even van he tijd daar en tot ziens in NL.
    Groetjes Marlien

• 05 November 2006 - 14:11

Clara:

geniet maar van het samen zijn!

knuf uit een regenachtig nederland

• 05 November 2006 - 14:13

Clara:

lieve luitjes,

ik kom helemaal niet aan mijn email toe. laat staan aan berichtjes schrijven naar afrika. ik bevind me in de tijdsnood die 'beginnend werknemer's tijd-tekort' heet. ik ben blij dat jullie het goed maken!

dikke kus

• 08 November 2006 - 17:21

Guusz:

Het leven is genieten, maar dat heb jij gelukkig door!!

Knuf
    Esz