heerlijk - Reisverslag uit Ilha de Moçambique, Mozambique van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu heerlijk - Reisverslag uit Ilha de Moçambique, Mozambique van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu

heerlijk

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

30 Oktober 2006 | Mozambique, Ilha de Moçambique

Heerlijk samen, heerlijk eten, heerlijke palmbomen, zon, spelletjes, dhow zeilen, zwemmen, grappen maken, heerlijke vakantie... heerlijk weer wij!

  • 30 Oktober 2006 - 15:54

    Joop:

    ik denk dat we wel een "heerlijk" netwerk rond de wereld kunnen krijgen als we maar genoeg mensen vragen. Heerlijk hè?

  • 31 Oktober 2006 - 09:54

    Marlien:

    Lieve Jenneke
    Wat leuk om al je verhalen weer te lezen. Ik heb er nu eindelijk weer wat tijd vor nu ik zelf weer terug ben uit Suriname. Mijn co-schap/stage was erg leuk, wel anders/primitiever dan in NL. En de vakantie met mijn ouders was geweldig, veel gezien en gedaan. Geniet nog even van he tijd daar en tot ziens in NL.
    Groetjes Marlien

  • 05 November 2006 - 14:11

    Clara:

    geniet maar van het samen zijn!

    knuf uit een regenachtig nederland

  • 05 November 2006 - 14:13

    Clara:

    lieve luitjes,

    ik kom helemaal niet aan mijn email toe. laat staan aan berichtjes schrijven naar afrika. ik bevind me in de tijdsnood die 'beginnend werknemer's tijd-tekort' heet. ik ben blij dat jullie het goed maken!

    dikke kus

  • 08 November 2006 - 17:21

    Guusz:

    Het leven is genieten, maar dat heb jij gelukkig door!!

    Knuf
    Esz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mozambique, Ilha de Moçambique

Jenneke

Waar je allemaal niet terecht komt als taalkundig onderzoeker: veldwerk, conferenties, vakanties...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 172835

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

2014-2015

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Op veldwerk in Uganda

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: