thuis en uit - Reisverslag uit , van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu thuis en uit - Reisverslag uit , van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu

thuis en uit

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

15 Januari 2012 | ,

Het blijft een beetje evenwicht houden de afgelopen weken: cadeautjes meebrengen naar Nederland om te geven met Kersterklaas en ook weer prachtige presentjes ontvangen om mee terug te nemen, hard schrijven en herschrijven om de laatste deadlines te halen en ook heerlijk uitslapen en een dagje relaxen in de sauna, lekker eten in de kerstvakantie en ook energie verbruiken op de piste in Frankrijk.

Wilbert had geregeld dat we op wintersport gingen: een chalet aan de piste, waar je tijdens het ontbijt met verse croissantjes (dankjewel, Els!) de eerste skiërs zó langs je het raam van de woonkamer kon zien komen. Meteen krijg je zin om ook je warme kleren aan te trekken en in de sneeuw te gaan spelen! En dat kan, want als de route is uitgestippeld, pakken we snowboard respectievelijk ski’s en zoeven van lift naar lift tot we met zijn zevenen bij het pisterestaurantje zijn aangekomen met het prachtigste uitzicht en de lekkerste warme chocomel!

Tegen vrijdag zijn mijn bil, knie en schouder zó blauw van onevenwichtig over-de-kop-door-de-sneeuw buitelen dat ik nog een laatste keer van de zonsopgang over de eindeloos witte bergen geniet en dan de auto instap om terug naar huis te gaan. “Waar is huis voor jou?” vraagt Wilbert. In Engeland, weet ik, maar het is toch fijn om nog een paar dagen in Leiden te hebben, met een feestje voor Carmens promotie. Een beetje evenwicht houden tussen thuis en uit

• 16 Januari 2012 - 12:14

Irene:

Oo, dat ziet er goed uit! De sneeuw, het blauw, de zon! Fijn zeg!
    Fijne dagen in Nederland nog, en goede thuisreis weer!