onder een appelboom - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu onder een appelboom - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu

onder een appelboom

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

27 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Via drie Londense omwegen zijn we bij de camping onder Cambridge uitgekomen, waar we tussen de konijnenholletjes ons tentje hebben opgezet. Een plaatselijke hittegolf zorgt ervoor dat we de eerste dag hier weinig doen: onder een boom in een boomgaard verse scones proeven en thee drinken, spelletjes spelen, bijslapen van de afgelopen week en langzaam in het ritme van vakantie komen. Mmmmm.

's Middags lopen we toch maar richting stad, door het groen langs de rivier de Cam waarover gepunterd wordt en waar bij de oever picknicks en barbecues worden gehouden. Met een ijsje lopen we tussen de prachtige oude colleges en kerken en stoten elkaar soms aan: straks mogen we hier wonen!

De komende dagen dus ook op zoek naar een huisje, met een gehuurde fiets die nog niet echt aan de linkerkant wil rijden, maar vooral veel genieten van on-Engels zomers weer en eindelijk langer dan drie dagen samen zijn!

• 27 Juni 2011 - 14:54

Carmen:

klinkt heerlijk.....

• 27 Juni 2011 - 14:57

Irene:

Goed zeg. Fijne tijd samen!

• 27 Juni 2011 - 17:35

Joop:

hé, Eva, doe mij nog es een appeltje...
    mwah... eh, Adam, alleen als je er een huisje omheen hebt!

• 30 Juni 2011 - 11:02

Clara:

Dat klinkt heerlijk! ik kom jullie gauw opzoeken!