Vertrouwen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu Vertrouwen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu

Vertrouwen

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

02 Januari 2008 | Nederland, Leiden

Na een tijdje stilte is woodstock terug!
Ik wens je in dit nieuwe jaar vertrouwen toe: vertrouwen in de keuzes die je maakt, vertrouwen in de ander en vertrouwen in je zelf!

Vol vertrouwen ga ik weer op reis, nog even terug naar Mozambique. Zon op mijn huid, licht op mijn data. Op 14 januari vertrek ik, en op 16 februari kom ik weer heelhuids terug. Nou ja, daar vertrouw ik op. In de tussentijd zal ik, mits het internet op Ilha werkt, weer verhalen maken op deze blog.

Liefs,
Jenneke

  • 02 Januari 2008 - 09:07

    Joop:

    van mijn 'kerstwens' 2007:
    “En de Schepper noemde het licht dag en hij noemde het donker nacht”. Licht associëren we met zekerheid, donker met onzekerheid. Om niet bang te hoeven zijn, laten we onszelf horen in het donker. Of we maken het licht.
    Licht is niet altijd nodig om te kunnen zien, we zien ook dingen zonder daarbij onze ogen te gebruiken. Niet afgeleid door wat we zien, leren we in het donker ons gevoel vertrouwen. Het donker laat ook ruimte voor onze dromen. Met mijn ogen dicht durf ik vertrouwen op mijn droom, de heldere ster, die mij richting geeft als ik het soms even niet meer zie.
    Ik ben niet meer bang in het donker.

  • 07 Januari 2008 - 15:43

    Marlien:

    Hoi Jenneke,

    Mocht ik je niet meer spreken voor de 14de, dan wens ik je nu vast heel veel plezier en succes in het mooie Afrika. Ik ga er komende zomer waarschijnlijk ook weer naar toe. Ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Groetjes Marlien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Jenneke

Waar je allemaal niet terecht komt als taalkundig onderzoeker: veldwerk, conferenties, vakanties...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 172838

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

2014-2015

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Op veldwerk in Uganda

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: