tweede kans gegrepen - Reisverslag uit Coventry, Verenigd Koninkrijk van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu tweede kans gegrepen - Reisverslag uit Coventry, Verenigd Koninkrijk van Jenneke Wal - WaarBenJij.nu

tweede kans gegrepen

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

04 Mei 2007 | Verenigd Koninkrijk, Coventry

Waarbenik.nu weer beland? Zes weken geleden dacht ik aan mijn Ugandese vriendin Irene, die in Coventry (Engeland) haar masters was gaan doen. Ondertussen moest ze al wel weer terug zijn naar Jinja. Jammer, dacht ik, dat ik haar nooit ben gaan opzoeken toen ze daar zat. Het is per slot van rekening een stuk dichterbij dan Uganda! Nog geen twee dagen later schreef ze me weer een e-mail met ditjes en datjes en in een p.s. 'oja, weet je trouwens dat ik nog steeds in Coventry zit?' Meteen boekte ik een ticket en gisteravond kwam ik aan op het kleine vliegveld van Coventry.
Een warme lach kwam me tegemoet toen ik onder het bordje 'arrivals' door stapte. Meteen herkende ik de kleine (1m50) ambitieuze Irene en meteen begon de uitwisseling van groeten en berichten van de afgelopen 4 jaar. Tot diep in de nacht kletsten we door, zoals wanneer ik vroeger een vriendinnetje te logeren had.
Nu twee dagen het stadje bekijken (met het verhaal en beeld van Lady Godiva), en verder kletsen...

• 04 Mei 2007 - 09:52

Janine:

jaloers, engeland is echt zooo leuk!!! lekker genieten!!!!

• 04 Mei 2007 - 12:02

Joop:

staat er niet nog een fiets in Jinja.... of een koffer in Berlijn.... of een hart op het Ilha.... ach, Panama... wat ruikt het hier lekker naar bananen!